ABŞ dollarındakı sloqan sevgini yox, inanmağı vurğulayır... Qərblilər praktiklik cəhətdən həmişə bizlərdən – şərq cəmiyyətlərindən müsbət mənada fərqlənə bilir(b)lər.
Bizə deyəndə marketerləri, xüsusən marketinq direktorları nəzərdə tuturam...
Bu yaxında bir ingilis dərgisində marketinq direktorlarına olan inamın illər keçdikcə azaldığı barədə mə
Məlum olduğu kimi TED 1984-cü ildən texnologiya, əyləncə və dizayn (technology, entertainment and design) mövzularında intellektual, innovativ və yaradıcı fikirlərin təqdimatı missiyasını
İstehlakçı cəmiyyəti bayramları çox sevir, marketerlər də həmçinin...İnkişaf etmiş ölkələrdə olduğu kimi bizim ölkədə də bayramlar, əlamətdar günlər marketerlər üçün gözəl fürsətlər dövrü hesab olunur
Sizcə ölkəmizdə marketerlərin marketinq mövzusunda ən sevdiyi sayt hansı ola bilər? Bəs sevmədiyi? 4-cü ildir ki, "bazar"dayıq. Müşahidələrim onu göstərir ki, bizim ölkədə marketerlərin ən sevdiy
Şounu əsl Biznesə çevirə bilən markalardan və bunun baş verdiyi rok festivalından söhbət açacam.
İstanbul “RocknCoke” festivalı regionda öz möhtəşimliyi seçilən ən böyük əyləncə tədbirlər
Ölkədə daha doğrusu şirkətlərdə marketinqin əhəmiyyəti artdıqca, onu fərqli kommunikasiya kanalları ilə bütövləşdirmək cəhdləri də aktuallaşır. Belə ki, ənənəvi reklam daşıyıcıları h
Hər şey yaxşı olacaq –dır deyə bir məqaləyə niyyətlənmişdim ki, internet səhifəmizi bağladılar (hostingə görə problem yaranmışdı, Azeronline şirkətinə yüksək müştəri münas