Bir reklama məqalə həsr etməyi sevmirəm, heç vaxt da etmirəm. Amma elə reklamlar var ki, çoxdandı yığışıb qalan müşahidələrini axırı ki, yazıya tökməyə vadar edir. Bugü
* 2 ilə yaxında worddə "Sözü bir yerə qoymaq" başlıqlı bir fayl açmışdım. Amma hər dəfə ertələyirdim yazını.
* Uzun müddətdir doktorantura dissertasiyası k
Azərbaycanda cəmi bir şəhər var. Adı şəhər qoyulan, vəya xalqının özünü şəhərli saydığı ərazi vahidlərinə ağız dolusu ŞƏHƏR demək çətindir. Düzdü, əhalinin Azərbayca
Başlığa baxandan sonra, nahar fasiləsi öncəsi ürəyindən dil soyutması keçənmi desəm, "Marketinq portalında filoloji mövzu nə gəzir" deyə düşünənmi desəm, y
Bir marketinq kitabı təxəyyül edin, oxuyursunuz və onun 45 il əvvəl yazıldığını hiss də etmirsiniz. Təxəyyülünüzü mürəkkəbləşdirim, kitab, ədəbiyyatı və praktikası son
Marketinq - İnsan psixologiyasının ticari məqsədlə idarə edilməsidir (V.Q.)
***
Marketinqinin praktik və akademik (bəli, nəzəri yox məhz akademik) ədəbiyyatında psixoloji araşdır
Bir kreadiv daha belə getdi. Tədbirin sonunda beynimizdən keçən ən dominant fikir isə bu qədər fasilə verməməli olduğumuz idi. Yəqin ki, nə icmamız, nə biz, nə də tələbələr 3-cüsün
Bir neçə gün öncə adəti üzrə yenə avtomobilin radio alıcısı Media FM-ə köklənmişdi. Birdən qulağımı qəribə bir dialoq aldı. Saniyələr keçdikcə bunın bir reklam old
vəya... Bizə niyə inansınlar ki?
Hər zaman dediyim bir söz var: “Marketinqçilər marketinqin reklamdan ibarət olaraq sayılmasına etiraz etsə də, özləri marketinqi reklamda
Məlumunuzdur, şənbə günü Azərbaycanın Marketinq İcması nəhayət iki illik fasilədən sonra toplaşa bildi. Və məncə 2 illik həsrətə nöqtə çox gözəl şəkildə qoyuldu. Söh
Bir ara AZƏRBAYCANI rebrendinqlər dalğası bürüdü. Əslində deyərdim ki, bu rebrendinq dalğası yox sadəcə bank sektorundakı bir ehtiyacın əksolunması idi. Sovet təfəkkürlü və
Ulduzlaşan markaların nağılı
Bu dəfə dərdimiz Azərbaycan biznesində Boston Məsləhətçiləri Qrupunun dəyərli məsləhətlərinə məhəl qoyulmamasıdır. Onlar portfelin “ulduz”larına
Azərbaycan biznesinin bazara etibarı yoxdur!
Bu ifadə özlüyündə çox dərin mənalar və təcrübələr daşıyır. Sadəcə bu ifadə Azərbaycan biznesində peşəkarlığın əksikliyi
müştəri vs. rəydar
“Stakeholder” ifadəsini ingilis dilindən tərcümə etmək elə də asan alınmır. Mənası sözügedən işdə vəya mövzuda rəy sahibi olan, gedişatda
Amma...
Axı burada təhsil üçün istifadə edilən mənbələr qlobal, daha doğrusu əcnəbidir. Deməli təlimçi ya bu mənbədən bizə lazım olmayan təhsili verməyə davam edəcək, ya
Bugün vəziyyət dəyişir. Əvvəla universitetlər arasında sağlam biznes təhsili verməyə meyl var. Ən azından yuxarıda adını çəkdiyim özəl universitetlər və ADİU-da. Azərbaycanda təhsi
Dünyada biznes təhsilinin əsrdən çox yaşı var. Bu dövrdə elmləşmə də olub, məktəbləşmə də, təmayülləşmə də, ixtisaslaşma da. Artıq biznes təhsili o qədər şaxələnib ki, hər bir
Avtomobil sektoru bir marketerin çalışmağı arzu edəcəyi sahələrin seçilənlərindəndir. Burdakı marketinq hərəkətliliyi, istehlakçı davranışına təsir edən faktorların mürəkk
Kursdan, diplomdan, sertifikatdan qalmadı!!!
Hər gün hansısa məlumat vəya bacarığa sahib olmağın verdiyi üstünlük, vəya məhrum olmağın bizi geriyə salması ilə qarşılaşırıq.