Ph.D Vüsal Qəmbərov



Feyziyab olmaq və ya olmamaq...

Bir reklama məqalə həsr etməyi sevmirəm, heç vaxt da etmirəm. Amma elə reklamlar var ki, çoxdandı yığışıb qalan müşahidələrini axırı ki, yazıya tökməyə vadar edir. Bugü

Sözü bir yerə qoymaq... və ya Etibar

* 2 ilə yaxında worddə "Sözü bir yerə qoymaq" başlıqlı bir fayl açmışdım. Amma hər dəfə ertələyirdim yazını.  * Uzun müddətdir doktorantura dissertasiyası k

Asiyanın yüksəlişinin səbəbi

Hər mövzuda olduğu kimi alacağım maşın haqda da çox kəskin çizgilər müəyyən etmək tərəfdarıyam. Yerdən hündür, içi geniş, yumuşaq, xarici görün&uu

"Yerindən almaq"

Azərbaycanda cəmi bir şəhər var. Adı şəhər qoyulan, vəya xalqının özünü şəhərli saydığı ərazi vahidlərinə ağız dolusu ŞƏHƏR demək çətindir. Düzdü, əhalinin Azərbayca

DİL

Başlığa baxandan sonra, nahar fasiləsi öncəsi ürəyindən dil soyutması keçənmi desəm, "Marketinq portalında filoloji mövzu nə gəzir" deyə düşünənmi desəm, y

Sərvət nə qədər dərindədir?

Bir marketinq kitabı təxəyyül edin, oxuyursunuz və onun 45 il əvvəl yazıldığını hiss də etmirsiniz. Təxəyyülünüzü mürəkkəbləşdirim, kitab, ədəbiyyatı və praktikası son

(Azərbaycan) İstehlakçı(sı)nın beyni

  Marketinq - İnsan psixologiyasının ticari məqsədlə idarə edilməsidir (V.Q.) *** Marketinqinin praktik və akademik (bəli, nəzəri yox məhz akademik) ədəbiyyatında psixoloji araşdır

Kreadivin faydaları

Bir kreadiv daha belə getdi. Tədbirin sonunda beynimizdən keçən ən dominant fikir isə bu qədər fasilə verməməli olduğumuz idi. Yəqin ki, nə icmamız, nə biz, nə də tələbələr 3-cüsün

Qadasın alım belə CEO-nun! :)

Bir neçə gün öncə adəti üzrə yenə avtomobilin radio alıcısı Media FM-ə köklənmişdi. Birdən qulağımı qəribə bir dialoq aldı. Saniyələr keçdikcə bunın bir reklam old

Marketinq məhsuldan başlayır!

vəya... Bizə niyə inansınlar ki? Hər zaman dediyim bir söz var: “Marketinqçilər marketinqin reklamdan ibarət olaraq sayılmasına etiraz etsə də, özləri marketinqi reklamda

Bir yığıncağın göstərdikləri

Məlumunuzdur, şənbə günü Azərbaycanın Marketinq İcması nəhayət iki illik fasilədən sonra toplaşa bildi. Və məncə 2 illik həsrətə nöqtə çox gözəl şəkildə qoyuldu. Söh

Rebrendinq belə olar

Bir ara AZƏRBAYCANI rebrendinqlər dalğası bürüdü. Əslində deyərdim ki, bu rebrendinq dalğası yox sadəcə bank sektorundakı bir ehtiyacın əksolunması idi. Sovet təfəkkürlü və

Ulduz oldurmaq və öldürmək

Ulduzlaşan markaların nağılı Bu dəfə dərdimiz Azərbaycan biznesində Boston Məsləhətçiləri Qrupunun dəyərli məsləhətlərinə məhəl qoyulmamasıdır. Onlar portfelin “ulduz”larına

Etibarsızlıq və çarəsi

Azərbaycan biznesinin bazara etibarı yoxdur! Bu ifadə özlüyündə çox dərin mənalar və təcrübələr daşıyır. Sadəcə bu ifadə Azərbaycan biznesində peşəkarlığın əksikliyi

STAKEHOLDER-in gücü

müştəri vs. rəydar “Stakeholder” ifadəsini ingilis dilindən tərcümə etmək elə də asan alınmır. Mənası sözügedən işdə vəya mövzuda rəy sahibi olan, gedişatda

Azərbaycanda biznes təhsili - 3

Amma... Axı burada təhsil üçün istifadə edilən mənbələr qlobal, daha doğrusu əcnəbidir. Deməli təlimçi ya bu mənbədən bizə lazım olmayan təhsili verməyə davam edəcək, ya

Azərbaycanda biznes təhsili - 2

Bugün vəziyyət dəyişir. Əvvəla universitetlər arasında sağlam biznes təhsili verməyə meyl var. Ən azından yuxarıda adını çəkdiyim özəl universitetlər və ADİU-da. Azərbaycanda təhsi

Azərbaycanda biznes təhsili - 1

Dünyada biznes təhsilinin əsrdən çox yaşı var. Bu dövrdə elmləşmə də olub, məktəbləşmə də, təmayülləşmə də, ixtisaslaşma da. Artıq biznes təhsili o qədər şaxələnib ki, hər bir

Avtosavadsızlıq

Avtomobil sektoru bir marketerin çalışmağı arzu edəcəyi sahələrin seçilənlərindəndir. Burdakı marketinq hərəkətliliyi, istehlakçı davranışına təsir edən faktorların mürəkk

Təhsil (Tədris) biznesi

Kursdan, diplomdan, sertifikatdan qalmadı!!! Hər gün hansısa məlumat vəya bacarığa sahib olmağın verdiyi üstünlük, vəya məhrum olmağın bizi geriyə salması ilə qarşılaşırıq.