İtaliyanın avtomobil brendi “Alfa Romeo” loqotipini yeniləyib. Loqonun daha asan qavranılması və yadda qalması üçün brend, xaç ilə ilan arasındakı arakəsməni ara
"Cannes Lions Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı"nın ən qarışıq kateqoriyalarından biri də 4470 layihə ilə "Press" kateqoriyası idi.
Grand Prix Campaign və Go
Bu il 3738 layihənin mübarizə apardığı "Cyber Lions", “Cannes”də eyni iş və ya kampaniyanın birdən çox Qızıl Aslan qazandığı kateqoriyalardan biridir. Bu kateqoriy
Maxmedia Kreativ Agentliyi öz 10 illik yubileyini qeyd edir. Bu 10 ildə Azərbaycan reklam bazarında öz yerini tutan şirkət öz yubileyinə sadə cizgi filmi düzüb-qoşub.
&
Artıq demək olar ki, hər ay “Samsung” şirkəti öz telefonunda olan lakin “iPhone”da olmayan hər hansı bir funksiya ilə bağlı “Apple” şirkətini ələ salır. Yen
"Cannes Lions Beynəlxalq Yaradıcılıq Festivalı"nda bu il 1246 layihə olan "Mobile" kateqoriyasında bir Grand Prix və səkkiz Qızıl Aslan təqdim edilmişdir.
"Paradox" studiyası "Stepo Group" developer şirkəti üçün vizual brendinq işlərini həyata keçirmişdir. Loqotipdə şirkətin adını xatırladan pilləkənlər &qu
Daha bir "Cannes Lions" festival geridə qaldı. 40 mindən çox layihənin iştirak etdiyi festivalda "Grand Prix" mükafatı qazananların siyahısını sizə təqdim edirik.
“BMW Group” konserninə aid olan “MINI” avtomobil brendi, ikinci loqtipini və yeni brend-strategiyasını təqdim edib. Yeni loqo Berlin şəhərində “MINI Clubman” avt
İlk proqnoz, 1987-ci ildə, “Leo Burnett” şirkətinin kreativ direktoru Donald Qannın rəhbərliyiylə, əməkdaşların treninqi şəklində baş tutmuşdu. Bu gün, rilçün key