Avropanın Digital Marketing sahəsi üzrə dünya standartlarını təyin edən “Digital Marketing Institute” Universitetinin Azərbaycanda rəsmi tərəfdaşı DMI Azerbaijan “Digita
ABŞ-ın plus-size paltar istehsalçılarından olan “Lane Bryant” mağazalar şəbəkəsi #ImNoAngel kampaniyasına start verib. “Cacique” alt paltarlarının reklamı kilolu xanı
“General Electric” və “BBDO New York”, baş qəhrəmanı “ağıllı uzunqulaq” olan onlayn-kampaniyaya start veriblər. Uzunqulaq hər bir arzunu yerinə yetirir, lakin da
"Nar Mobile" şirkəti rebrendinq həyata keçirib. Əldə etdiyimiz məlumata görə şirkət artıq 2 ildir bu proseslə məşğuldur.
Rebrendinqə əsasən şirkət kommunikasiyalarında həm
Milli Məclisin bu gün keçirilən plenar iclasında “Reklam haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun layihəsi ikinci oxunuşda müzakirəyə çıxarılıb.
V.Əhmədov
"Procter And Gamble Azərbaycan" şirkəti, “Bakı2015 Avropa Oyunları” ilə tərəfdaşlığına həsr olunmuş reklam çarxını təqdim edib.
Reklam vasitəsilə “Procter&
"Foodpanda" şirkəti yenilik edərək, Azərbaycanda ilk dəfə yeni çatdırılma üsulunu təklif edir. İndi şirkət sifarişləri pilotsuz uçan qurğular vasitəsilə həyata ke&ccedi
"Leylək" uşaq bezləri markası son zamanlar həm digital həm də offline kanallarda aktivliyini hiss etdirməyə başlayıb. Belə görünür ki, şirkət bu ildən yeni marketinq strate
"Vita1000", 2011-ci ildən Azərbaycan bazarında uğurla fəaliyyət göstərən meyvə suyu brendlərindən biridir. Brendin missiyası yerli istehsal hesabına sağlam qidalanmanı təbliğ e
Alman Hava Yolu şirkəti “Germanwings”, 24 mart tarixində Barselona – Düsseldorf təyyarəsinin qəzaya uğramasından sonra, London şəhərinin metro stansiyalarında olan reklamları