Sosial şəbəkələrdə yayımla

“Cannes Lions”a görə ilin ən innovativ 14 rəqəmsal kampaniyası

Bu il 3738 layihənin mübarizə apardığı "Cyber Lions", “Cannes”də eyni iş və ya kampaniyanın birdən çox Qızıl Aslan qazandığı kateqoriyalardan biridir. Bu kateqoriyada əsas mükafat alt paltar markası "Under Armour" üçün "Droga5" tərəfindın hazırlanan  “I Will What I Want” kampaniyasının oldu. 
 
Gisele Bündchen – I Will What I Want, Under Armour (Droga5) [Grand Prix + 2 Qızıl Aslan]

 

Hammerhead, Hammerhead Navigation (R/GA New York)

 

The Other Side, Honda Motor Europe (Wieden+Kennedy Londra) [2 Qızıl Aslan]

 

The Berlin Wall Of Sound, Soundcloud  (Grey Almaniya Düsseldorf / Grey Almaniya Berlin)

 

Look At Me, Samsung Electronics (Cheil Worldwide)

 

Groceries Not Guns, Moms Demand Action For Gun Sense in America (Grey Canada)

 

#LikeAGirl, Procter & Gamble (Leo Burnett Toronto / Leo Burnett Chicago / Leo Burnett London / Holler) [2 Qızıl Aslan]

 

Print For Help, Hewlett-Packard Brasil (FCB Brasil)

 

Dream On, Adobe (Goodby Silverstein & Partners)

 

The Ice Bucket Challenge, The ALS Association (The ALS Association)

 

Unskippable, Geico (The Martin Agency) [5 Qızıl Aslan]

 

Clever Buoy, Optus (M&C Saatchi Sidney)

 

House Of Mamba, Nike (AKQA Londra / AKQA Shanghai)

 

Safety Truck, Samsung (Leo Burnett Argentina)

Baxılıb: 4175

Şərhlər