Sosial şəbəkələrdə yayımla

“Cannes Lions”da Grand Prix qazananlar

Daha bir "Cannes Lions" festival geridə qaldı. 40 mindən çox layihənin iştirak etdiyi festivalda "Grand Prix" mükafatı qazananların siyahısını sizə təqdim edirik.
 
Kateqoriya: Creative Effectiveness
Volvo Trucks "live test series" by Forsman & Bodenfors
 

 

Kateqoriya: Cyber
Under Armour "Gisele Bündchen - I will what I want" by Droga5
 

 

Kateqoriya: Design
Volvo UK "life paint" by Grey London
 

 

Kateqoriya: Direct
Volvo "interception" by Grey New York
 
 
 
Kateqoriya: Film
Geico "unskippable: family long form 01" by The Martin Agency
 
 
 
Kateqoriya: Film 
CraftJohn Lewis "Monty’s Christmas" by Adam & Eve/DDB
 
 
 
Kateqoriya: Glass Lion
Procter & Gamble India "touch the pickle" by BBDO India
 

 

Kateqoriya:  Grand Prix for Good
The ALS Association "The ice bucket challenge"
 

 

Kateqoriya: Media
Vodafone "Vodafone red light application / between us" by Y&R Team Red Istanbul
 
 
 
Kateqoriya: Mobile
Google "cardboard"
 

 

Kateqoriya: Outdoor
Apple "world gallery" by TBWA Media Arts Lab
 
 
 
Kateqoriya: PR
Procter & Gamble’s Always "#Likeagirl: turning an insult into a confidence movement" by Leo Burnett Toronto and MSLGroup
 

 

Kateqoriya: Press
City of Buenos Aires "baby", "squirrel", "dog", "moths" by The Community
 
 
 
Kateqoriya: Product design
Lucky Iron Fish, "the lucky iron fish project" by Geometry Global
 
 
 
 
Kateqoriya: Promo and activation
Volvo UK "lifepaint" by Grey London
 
 
 
Kateqoriya: Radio
Soundcloud "the Berlin wall of sound – the most unbearable radio ad" by Grey Germany
 
 
 
Kateqoriya: Titanium
Domino’s "emoji ordering" by Crispin Porter & Bogusky Boulder
 
 
 
Kateqoriya: Integrated
Nike’s Jordan brand "re2pect" by Wieden & Kennedy
 

 

Kateqoriya: Film Craft
John Lewis "Monty’s Christmas" by Adam & Eve/DDB
 
 

Baxılıb: 3304

Şərhlər