“Cannes Lions”da Grand Prix qazananlar
Daha bir "Cannes Lions" festival geridə qaldı. 40 mindən çox layihənin iştirak etdiyi festivalda "Grand Prix" mükafatı qazananların siyahısını sizə təqdim edirik.
Kateqoriya: Creative Effectiveness
Volvo Trucks "live test series" by Forsman & Bodenfors
Kateqoriya: Cyber
Under Armour "Gisele Bündchen - I will what I want" by Droga5
Kateqoriya: Design
Volvo UK "life paint" by Grey London
Kateqoriya: Direct
Volvo "interception" by Grey New York
Kateqoriya: Film
Geico "unskippable: family long form 01" by The Martin Agency
Kateqoriya: Film
CraftJohn Lewis "Monty’s Christmas" by Adam & Eve/DDB
Kateqoriya: Glass Lion
Procter & Gamble India "touch the pickle" by BBDO India
Kateqoriya: Grand Prix for Good
The ALS Association "The ice bucket challenge"
Kateqoriya: Media
Vodafone "Vodafone red light application / between us" by Y&R Team Red Istanbul
Kateqoriya: Mobile
Google "cardboard"
Kateqoriya: Outdoor
Apple "world gallery" by TBWA Media Arts Lab
Kateqoriya: PR
Procter & Gamble’s Always "#Likeagirl: turning an insult into a confidence movement" by Leo Burnett Toronto and MSLGroup
Kateqoriya: Press
City of Buenos Aires "baby", "squirrel", "dog", "moths" by The Community
.png)
Kateqoriya: Product design
Lucky Iron Fish, "the lucky iron fish project" by Geometry Global
Kateqoriya: Promo and activation
Volvo UK "lifepaint" by Grey London
Kateqoriya: Radio
Soundcloud "the Berlin wall of sound – the most unbearable radio ad" by Grey Germany
Kateqoriya: Titanium
Domino’s "emoji ordering" by Crispin Porter & Bogusky Boulder
Kateqoriya: Integrated
Nike’s Jordan brand "re2pect" by Wieden & Kennedy
Kateqoriya: Film Craft
John Lewis "Monty’s Christmas" by Adam & Eve/DDB
Baxılıb: 3304
Şərhlər