Sosial şəbəkələrdə yayımla

“Coca-Cola”, tolerantlıq üçün etiketləri ləğv etdi

Yaxın Şərqdəki bazarlar üçün Ramazan kampaniyası hazırlayan “Coca-Cola”, bərabərlik, tolerantlıq üçün qablaşdırmasındakı loqo və etiketləri ləğv edib. Kampaniya çərçivəsində hazırlanan yeni qablaşdırmada “Coca-Cola”nın ikonik ağ lentindən əlavə, “etiketlər qutular üçündür, insanlar üçün deyil” ismarıcı da yer alır. 
Kampaniya “McCann Worldgroup” tərkibindəki “FP7/DXB” Dubay agentliyinə məxsusdur. Agentlik, kimlik təməlində artıqlaması ilə parçalanmış Yaxın Şərqdəki bu özəl “Coca-Cola” qutularının güclü bir ismarıc verdiyini bildirir. 
 
 
 
 
 
 

 

Baxılıb: 4018

Şərhlər