“Coca-Cola”, tolerantlıq üçün etiketləri ləğv etdi
Yaxın Şərqdəki bazarlar üçün Ramazan kampaniyası hazırlayan “Coca-Cola”, bərabərlik, tolerantlıq üçün qablaşdırmasındakı loqo və etiketləri ləğv edib. Kampaniya çərçivəsində hazırlanan yeni qablaşdırmada “Coca-Cola”nın ikonik ağ lentindən əlavə, “etiketlər qutular üçündür, insanlar üçün deyil” ismarıcı da yer alır.
Kampaniya “McCann Worldgroup” tərkibindəki “FP7/DXB” Dubay agentliyinə məxsusdur. Agentlik, kimlik təməlində artıqlaması ilə parçalanmış Yaxın Şərqdəki bu özəl “Coca-Cola” qutularının güclü bir ismarıc verdiyini bildirir.



Baxılıb: 4018
Şərhlər