Sosial şəbəkələrdə yayımla

“Leo Burnett”in “Cannes Lions” proqnozu

İlk proqnoz, 1987-ci ildə, “Leo Burnett” şirkətinin kreativ direktoru Donald Qannın rəhbərliyiylə, əməkdaşların treninqi şəklində baş tutmuşdu.  Bu gün, rilçün keysləri, baş kreativ direktor Mark Tatselin rəhbərliyi altında, “Leo Burnett Worldwide”ın səriştəli  jürisi seçir. 
 
Və indi bu sadəcə əməkdaşlar üçün treninq deyil, dünyanın istənilən kreativçisi üçün treninqdi. O öz kreativ hissiyatını yoxlayıb, öz nəticəsini “Cannes Lions” jürisinin nəticələriylə müqayisə eləmək imkanı qazanır. 
 
Proqnozun qaydaları: Videotopluya 20 keys yığılır. Onlardan ən çox qələbə şansına malik olan, yəni Kann Şirləri qazanmaq ehtimalı olan 10 keysi seçmək lazımdı. Nəticəsi, “Cannes Lions” jürisinin verdiyi nəticəyə maksimal dərəcədə yaxın nəticə proqnoz edən qalib olur.  Xalların hesablanması aşağıdakı kimi aparılır: əgər sizin seçdiyiniz 10 işdən biri Qran-pri alırsa siz 100 xal qazanırsız. Hər bir Qızıl Şirə görə - 75, Gümüş Şirə görə - 50,  Bürünc Şirə görə isə 25 xal qazanırsız.  Əgər sizin seçdiyiniz iş 2 Kann Şiri qazanırsa, məsələn, Film nominasiyasında Gümüş Şir və Film Craft nominasiyasında Qızıl Şir, o zaman siz yalnız ən yüksək nominasiyaya görə xal qazanırsız. Yəni Qızıl Şirə görə 75 xal. Lakin, seçdiyiniz iş 3 Kann Şiri qazansa siz 80 xal qazanmış olursuz. 
Xatırladaq ki, “Leo Burnett” Kann Proqnozu, müstəsna olaraq maarifləndirmə  və əyləncə məqsədilə keçirilir. Kreativ işlərə verilmiş səslər, “Cannes Lions International Festival of Creativity” jürisinin qərarına heç cür təsir etmir.
 
BEATS BY DRE "The Game Before The Game” / "Lebron James in Re:Established 2014” R/GA (London/Los Angeles, UK&USA)

 
U.N. WORLD FOOD PROGRAMM "805 Million Names” Forsman & Bodenfors (Stockholm, Sweden)
 
 
 
LEICA CAMERAS "100” F/Nazca Saatchi & Saatchi (Sao Paulo, Brazil)

 

IKEA "Experience The Power Of A Bookbook” BBH Asia Pacific (Singapore, Singapore)

 

PROCTER&GAMBLE - ALWAYS "#LikeAGirl” Leo Burnett (Toronto/Chicago/ London, Canada, USA&UK)

 

UNDER ARMOUR "I Will What I Want - Gisele Bundchen” Droga5 (New York City, USA)

 

ZDK-CENTER FOR DEMOCRATIC CULTURE "Nazis Against Nazis - Germany’s Most Involuntary Charity Walk”
GGH Lowe, Grabarz & Partner (Hamburg, Germany)

 
 
JOHN LEWIS "Monty The Penguin” Adam & EveDDB (London, UK)

 
OPTUS "Clever Buoy” M&C Saatchi (Sydney, Australia)

 

DU-TUESDAY MOVIE PROMOTION "Too Insulting”/ "Too Distressing”/ "Too Informative” Leo Burnett (Dubai, U.A.E.)

 

OK GO + HONDA UNI-CUB "I Won’t Let You Down”
Mori/Drill/Dentsu/MoriMori/Kaibutsu/Birdman/Kirifuda/Creative Power Unit (Tokyo, Japan)

 

HONDA – CIVIC TYPE-R "The Other Side” Wieden + Kennedy (London, UK)

 

SMART "The Dancing Traffic Light” BBDO (Berlin, Germany)

 

HAMMERHEAR "Hammerhead” R/GA (New York City, USA)

 

SAMSUNG "The Safety Truck” Leo Burnett (Buenos Aires, Argentina)

 

GEICO "Unskippable: Family/ Elevator/ High Five” The Martin Agency (Richmond, USA)

 

NIKE – BASKETBALL "House Of Mamba” AKQA (Shanghai/London, China & UK)

 

GUINESS - AFRICA "Made of Black” AMV BBDO (London, UK)

 

GATORADE "Made in New York” TBWA/ Chiat /Day (Los Angeles, USA)

 

UBISOFT – ASSASSIN’S CREED: UNITY "Unity” Sid Lee (Paris, France)

Baxılıb: 3158

Şərhlər